Mijn naam is Romyna Beek. Ik ben de eigenaar van Romyna Beek Administraties. Na mijn studie in Breda, waar ik management heb gestudeerd, ben ik mijn carrière gestart in de horeca. De vele facetten in deze sector hebben mij geleerd flexibel te zijn en vooral snel te kunnen schakelen. Ook toen vond ik het regelwerk, de geldzaken en de administratie al reuze interessant.

Toen het leven wat meer rust vereiste ben ik me gaan richten op die specifieke onderdelen. Ik kreeg een kans bij een uitzendbureau gespecialiseerd in de bouw en techniek en heb deze gretig aangenomen. Deze ervaring maakt mijn werken uniek, ik ben namelijk helemaal thuis in de bouwwereld en in de uitzendbranche en kan je dus precies vertellen over de belangrijke zaken waar jij als ondernemer mee in aanraking kan komen. Daarnaast heb ik naast mijn studie ook een opleiding arbeidsrecht behaald, ben ik in het bezit van een VCU vil certificaat én ben ik BHV'er. 

Ik vind het belangrijk om met mijn klanten een langdurige band op te bouwen en zal altijd eerlijk advies geven. Mijn ervaring, kennis en expertise zet ik graag in om het jou, op gebied van administratie en boekhouding, zo makkelijk mogelijk te maken.